Küçüklüğümüzden beri duyuyoruz; “ayy çok hoşuma gitti, şöyle yapmak hoşuma gidiyor vb”. Ya sormak istiyorum, insanın hoşu neresi? Ayrıca giden şey ne? Hadi nispeten gidenin ne olduğunu belirleyebiliyoruz tamam. Bazen müzik, bazen insan, bazen yiyecek… Burası tamam ama nereye gidiyor?

mutlu   Şimdi ordan bakınca saçma duruyor, gerçi burdan bakınca da öyle 😀 Ama hani vücutta hoş diye bir yer mi var? Bir organ ne bileyim. Hani mideyi arkana ver, 12 parmak bağırsağını geç, pankreasa gelmeden solda.. Mantık olarak boşaltım sistemi ile sindirim sistemi arasında yer alması lazım. Ya da kafa bölgesinde bir yerde. Ben bazen düşünüyorum ama bulamıyorum..

   Bir keresinde kulak-burun-boğaz doktoruna bu soruyu sormuştum, bana boğaz enfeksiyonu ilacının yanında bana uyku ilacı da yazmıştı 🙂 Neyse aklıma geldi öyle yazdım. Hoşun neresi olduğunu bulursanız, bana da yazarsınız olur mu?