Yaz aylarının başında yeni bir şarkı daha yapmaya karar vermiştim. Elektronik müzikten hep hoşlanmışımdır. Ancak bu kez lounge yada ambient tarzı bir şey yapacaktım. Sakin bir şey olacaktı. Öncelikle işim güzel bir vokal ses bulmaktı. Nette bu tarz siteler var. Kısa bir kovalamacadan sonra, şarkıdaki vokalin sesini çıplak dinledim ve hemen kaydettim bilgisayara. Kızın sesi güzel ama lounge şarkıya olmayacak, daha doğrusu ben olduramadım. Hayalimdeki gibi bir şey çıkmadı. Sonra ara verdim bir süre sonra kızıp, ilk yaptığım çalışmayı yarıda sildim. Başladım tekrar notaları baştan yazmaya. Gitarı sevdiğimden gitar sesi koydum. Ama elektro gitar. Sonra baktım ki parça bir rock parçasına doğru gidiyor, tarzı değiştirdim. Yaklaşık 1 ay uğraştıktan sonra bu çıktı ortaya. Bu tarzda ki ilk şarkı oldu ama beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz, yorumlarsınız, dinlersiniz falan. Ne bileyim yaparsınız bir şeyler işte 🙂