• Yaşım 28. Nasıl geçti bilmiyorum. Ben daha milenyuma girdiğimiz o geceyi çok net hatırlıyorum!
  • Daha önceki blogta çok şey yazıp çizdim. Tekrar karar verdim hayatımı sorgulayıp yayınlamaya. Bu yüzden haftanın olaylarını, başımdan geçenleri, anılarımı yazıyorum. Muhtemelen çoğu kişi okumuyor bile bu yazdıklarımı. Takip eden bir kaç kişi var. Zaten onlarda iyi ki var.
  • İlk gündem şehitlerimiz 😦 Allah bütün askerlerimizi, vatanımızı, “batanımızı”, milletimizi, müslümanları korusun. Başta şehit ailelerimize ve bu duyguyu yaşayan herkese sabırlar versin.
  • Ben askerliğimi 2010 senesinde Ankara İl Jandarma Komutanlığında komando bölüğünde yazıcı olarak tamamladım. Ancak keskin nişancılıkta ve sporda ciddi derecem var. Vücudum spor yapmaya acayip elverişli. Fizik olarak yeterli değilim. Boyum 1.73 cm, kilom askerde 69 idi şimdi 63-64 civarı. Son dönemde kendime bakmamamdan kaynaklandı o gerçi. Canas (rus keskin nişancı silahı) ile Ankara çapında, Ordulu bir elemanla aynı puanı alarak birinci oldum. 200 metre kafa hedefine dürbünsüz 3/2, 500 metre kafa hedefine dürbünle 3/1 attım. Tabi atış öncesinde 500 metre koşuyorsunuz, engelleri geçiyorsunuz, duvarlardan atlıyorsunuz falan filan… Sonra hedefe yatıp 30 saniye boyunca 3 atış yapıyorsunuz. Sonrasında beni yazıcı yaptılar. Askerlik bitti orada. Tabi çok ayar verdim bölüğe o ayrı 🙂
  • Katılırmı sınız bilmem ama Google’ ın yeni logosu güzel olmuş. Bazen değişiklik şart oluyor.
  • http://www.omerkurt.net tekrar yayında. Nihayet sunucu sorununu çözdüm. Hem orayı hem burayı blog tarzında kullanıyordum ama orayı daha ticarete yönelik bir site yapıcam. Kalıbı hazır sayılır ama oynamak lazım üstünde azıcık. Ona da zaman gerekiyor. Oda bende hiç olmayan bir şey.
  • Trabzonspor yarın kardeş klüp Kayserispor ile oynayacak. Umarım güzel bir maç olur ve hakeden kazanır. Yarın takım sahaya Onur, Cavanda, Mustafa, Douglas, Constant, Mbia, Erkan, Yusuf, Marko Marin, Mehmet Ekici, N’doye şeklinde çıkmalı derim. Sanki bu kadro iyi iş yapar gibi. Tabi karar Şota hocanın 🙂
  • Basketbolda 2.turda elendik. Yeni milli takımın daha 3-4 sene yol alması lazım. Tecrübesiz bir takımız. Ancak iyi olacağız. Fransa çok daha tecrübeli bir takımdı ve 20 küsür sayı farkla aldı maçı.
  • Şimdi üzüm üzüme baka baka kararırsa, ilk üzüm neye bakarak karardı? Ya bunlar üzüm değil mi, aynı soydan değil mi? Bakıp kararmak niye? Bu anlaşamamazlık ne? Hiç anlamadım bunu ben..
  • Acilde iphone 6 ile kuyruk bekleyen genç, telefonun şarjı azalınca baygınlık geçirdi ve sıranın en önüne aldılar. O değilde doktora ne anlatıcan şimdi? İşte iphonun zararları. Bu konu üzerine 10 tane espri çıkartırdım da, havamda değilim pek hahaha 🙂
  • Ben Huawei Mate 7 kullanıyorum, telefonun şarjını bitirmek için sokak lambasına bağlıyorum yine bitmiyor. Acayip bir şey bok yiyen ya..
  • Worspress’te makale okumaya bayılıyorum. Keşke herkes yazsa bir şeyler de okusak..
  • Bu arada Lounge, Ambient, Trance, Club, Soulfull House müzik tarzları candır ya..
  • Bu sene dj mag oylamasında oy verdiğim djler; 1-Armin van Buuren, 2-Myon and Shane54, 3-Aly and Fila, 4-Calvin Harris, 5-Ummet Ozcan. Son 2 sıra çok iyi çıkış yaptılar bu sene. Hakettiler zirveyi. Bunlar ilk 30’a girer tahmin ediyorum. Ancak Armin’in setleri her zaman efsane, onun yeri dolmaz. Önemli bir prodüktör.
  • Keşke hepimiz nüfus kağıdımızdaki fotoğraf kadar masum olsak..
  • Atıf Cheahecuahmönşınglahbah.. Bu ne olum mors alfabesi gibi isim mi olur 😦
  • Arkadaşlar evinizdeki modemden direk dns ayarını değiştirirseniz, bilgisayar yada telefonda dns ve vpnle uğraşmak zorunda kalmazsınız. Facebook, twitter kapandığı zaman zorlamayın kendinizi. Ben modemi aldığım ilk anda kurulum esnasında, bu değişikliği yaptım kafam rahat. Beni etkilemiyor böyle şeyler. İsteyene yardımcı olurum, yazmanız yeterli.
  • Evde kimse yokken mutfağa girmekte, zoruma gidiyor ya. Zaten mutfak işlerinden çakmıyorum. Ben yumurta kırarken, gücü ayarlayamayıp kalbini de kıran insanım. Mutfağa en son girdiğimde, Demirel cumhurbaşkanıydı..
  • Yüzü güzel olana 40 gün, gönlü güzel olana 40 sene dayanırsın.
  • Bu haftaki konumuz; yine bana çok sorulan bir soru. Canon mu, Nikon mu? Şimdi cevaplamaya geçelim. “Ne kadar paran varsa, en iyisi odur kardeşim”. Ben sorayım Messi mi, C.Ronaldo mu? Mercedes mi Bmw mi? Bu soruların asla net cevabı olmaz. Bence Canon, Messi ve bmw. Ama tersini iddia edene asla itiraz etmem. Ben Canonda Nikonda kullandım. Nikonda daha doygun renkler var, Canonda daha gerçeğe yakın naturel renkler var. Canonun menüsü daha kolay geliyor bana. Nikonun lens seçeneği az ve pahalı. Bu benim fikrim benim gözlemim. Ama Nikonun D800 serisi ve D7000 serisi kesinlikle iyi bodyler. İki markanında giriş seviyesi, orta seviye ve pro seviyesinde makinaları var. Ne kadar para o kadar köfte. İster Canon al, ister Nikon farketmez. Benim fotoğrafa başladığım dönemlerde, analog ve makaralı makinalar vardı. Şimdiki gibi sd veya cf hafıza kartları yoktu 😦 Poz harcamaya korkardım, hey gidi günler hey. İnstagram: “omerkurtnet”.
  • Cidden İstanbul’un havası, Türkiye gündemi gibi. Ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Keşke hep Eylül ayında olsak 🙂
  • Yalan söyleyen insandan hemen uzaklaşın. Ben öyle yapıyorum. Haftaya görüşmek üzere. Evde yapacak bir sürü iş ve çizimim var..