• https://youtu.be/KBcUXY8_obc
  • https://youtu.be/zsJ9mxmWaxw
  • Yukardaki şarkıları sırayla dinlemeye başlayın ve arkanıza yaslanın. Haftanın özeti başlıyor 😀
  • İlk olarak yeni okul döneminde bütün öğrencilere başarılar diliyorum. Ama benim başarılar dilememle okul bitmez biliyorsunuz, sizinde biraz kıçınızı sıkıp ders yapmanız lazım 😀
  • Yalnız kabul edin şarkı fikri zekice 🙂 Bu 2 şarkıda Ömer Kurt-Summer Mix 2015’te yer alacak şarkılar. 25 şarkı ve kesintisiz 2 saat müzik keyfi. Bitince Soundcloud ve Youtube a atarım. Setin yarısı bitti sayılır, ama biraz daha emek istiyor.
  • Devamlı sinemaya giden insanların önerdikleri filmleri mutlaka izleyin yada gidin. Asla kötü çıkmaz o filmler. Ruk güzel film önerdi, Taken serisi ama yarıya kadar izleyebildim.
  • Ulan bugün metrobüsler bomboştu. Dedim kıyamet alameti bu, baya böyle bindim oturdum falan 😀 Çok güzeldi insanın tekrar inip binesi geliyordu valla 😀
  • Bir öğrenci atasözü derki; “teacher can i go to the toilet!” 😦 Öyle demeyin hayat kurtarır 😀
  • 20 günde 116 gb veri download etmişim. Yuh dedim ya! 24 mbit fiber bile dayanmıyor bana..
  • Bu arada bütün mümin kardeşlerimizin müslümanların geçmiş bayramını kutluyorum. Bana harçlık verene kamera bile açıyorum geceleri o derece 😀 😀
  • Trabzon maçı varken 20 dakikada 3 farklı misafir geldi. Konuşulan tek konu benim küçüklüğüm, ne zaman evlenicem falan. Ama ben naptım önüme ışıklı bir tabela yaptım. Üstüne de “size de iyi bayramlar, idare ediyoruz, bende iyiyim, iyi bir kısmet çıkarsa evlenicem, hayırlısı, işler fena değil, siz daha ölmediniz mi teyze ayıp değil mi, kalkın da rahat edelim” diye yazılar yazdım ve kimse soru soramadı. Zekaysa zeka 😀
  • Gelelim kanayan yaramız Trabzon’a… Sezon başında Onur’un bozulan morali hala düzelememiş, aksine sahada eski Onur’u göremiyoruz. Onur’un kendini acilen toplaması lazım. Bir de herkes Yumlu’ya sallıyor, ama şunu da unutmayın ki Yumlu’nun biraz daha iyisi Barcelona’da yıllık 8 milyon euro alıyor. Umarım takım toparlanır bir an önce..
  • Yalnız Oziyi özlemişiz he, Ahmet abi, Melis, Ozi ve kuzenleri çok iyi muhabbet döndü. Baya güldük, eğlendik.. Bu hafta yine görüşcez inşallah..
  • Twitterdan laf sokarak çok büyük bir iş başardığını zanneden cahil insanlarımız. Allah islah etsin ne diyim..
  • Ortaköy’ün İstanbul’un tam ortasında olması… Yeni farkediyorum 😀 Atalarımız üşenmiş hiç öyle isim falan aramamışlar. Vakitleri olmamış belli ki 😀
  • Yalnız şu videoyu seyrettiğiniz zaman, dünyanın en zorlu mesleklerinden bir tanesinin pilotluk olduğunu göreceksiniz.. Muhtemelen olaya hiç birimiz böyle bakmadık. https://youtu.be/7P9OAng32F0
  • Bir çift göze aşık olunca, bütün gözlere kör oluyorsun..
  • Unutma; güzel olduğu için senin değil, senin olduğu için güzel..
  • Allah herkesi sevdiğine bağışlasın da, kim kimi seviyomuş net bi şekilde anlayalım 😀
  • https://soundcloud.com/omerkurtnet/omer-kurt-rockstar Bu adresten son yaptığım şarkı olan rockstarı dinleyebilirsiniz gençler..
  • Bir kıza yada kadına asla sigarayı ve küfürü yakıştırmıyorum arkadaşlar. Bizler gibi kabalaşmayın siz..
  • Varya klavyemden çok iyi deprem çantası olur. Tuşların arasındaki yemek kalıntılarını çıkarsan, 2 aile doyar..
  • 28 yıldır profesyönel insanım, daha urfa mı acı, adana mı bilmiyorum? Her seferinde soruyorum bir de. Lan ne manyak adamım 😀
  • Bakın size yine güzel bir şarkı buldum. Baya dinlenenesi bişey, kesin Summer Mix 2015’e koymam lazım. https://youtu.be/JTqJuDgTlcw
  • Bu hafta baya link verdim kıymetimi bilin, şefkat gösterin bana. Sevin beni lan 🙂
  • Gülşen wordpress açtı ama, yazmıyor bişey. Neyseki bedava 😀
  • Sen iphonu seversin ama, cenazene nokia gelir sayın okuyucu. Uyandırıyım dedim 😉
  • Mars’ta su bulmuşlar sonunda. Adamlar öteki dünyayı düşünmek kısmını yanlış algılamışlar asdfjgjhk. Olum o öldükten sonraki hayat, Mars’tan sanane 😀
  • Akıllı telefon taşı, cüzdan taşı, telefonun şarjını taşı, selfie çubuğu taşı, yakında gaza gelip evdeki masayıda yanlarında taşıyacaklar yeminle..
  • Bayramda bize gelen misafirlerle toplansak, Orta Doğu’da ayrı ülkeye çıkarız anasını satıyım. Bize gelen misafirlerin evlerine kimse gelmiyormu lan? Cidden bunu hep merak etmişimdir bak. İlginç.
  • Kimse sana whatsap matsap var mı demesin. Kıskanır, olay çıkartırım..
  • İnşallah yazdığım bazı ince esprileri anlıyorsunuzdur 😀 Valla darılırım bak anlamıyorsanız 😦
  • O değilde bu kadınlar 15 cm topuklu ile, nasıl yürüyorlar ya bütün gün. Bir insan evladı bu zulmü kendine yaparmı ya? 😦
  • NBA 2K15 oyununu indirip oynamanızı tavsiye ediyorum. Yaklaşık 60 fps ile oynuyorum, yok böyle grafikler ve efektler. Oynanış inanılmaz akıcı. Oyuncu modellemeleri neredeyse gerçek. Oyun 46 gb ama hakkını vermişler, başından kalkamıyorsunuz başlayınca..
  • Hala http://www.omerkurt.net adresimi düzene sokamadım. Vakit olmuyor ki arkadaş, ahtapot değiliz ki, 8 kolumuz olsun. Öyle olsa ne güzel olurdu dimi?
  • Erken kalkmak ne abi ya? Neden erken kalkayım ki? Napıcam erken kalkıp, dünyayı mı aydınlatıcam? Güneş miyim ben? Kalk saat 10’da kafalar tertemiz olsun..
  • Sözümü dinlemeyecekseniz, sakalları kesecem ona göre..
  • Haftanın tespitini yapıyorum arkadaşlar. Telefonda “ben seni birazdan arayacam” deyipte, birazdan arayan dünyada en fazla 5 kişi vardır. Bak net söylüyorum. Olum aramıcan madem niye günaha girip, soldaki meleğe iş çıkartıyorsun dingil 😀
  • Neyse okuyucu dolu dolu bi özetin daha sonuna geldik. Haftaya görüşürüz inşallah..